第 二 八 一 期 二 零 零 一 年 一 月
專題安老服務消息眾言堂 生活小品松柏延年綜合
073side.gif (9422 bytes)

28107p1.jpg (21345 bytes)    「 阿 仁 最 開 心 就 係 食 , 次 次 開 飯 佢 就 會 笑 , 其 他 是 是 非 非 佢 就 乜 都 唔 理 。 」 婆 婆 的 大 媳 婦 指 婆 婆 捱 了 大 半 生 , 為 的 就 是 一 家 人 飽 肚 , 如 今 年 紀 大 了 , 思 想 仍 一 樣 單 純 , 說 到 婆 婆 的 閱 歷 , 大 媳 婦 揚 言 有 這 樣 的 一 個 奶 奶 , 令 她 倍 感 自 豪 。


    已 有 一 百 零 三 歲 的 張 好 婆 婆 , 雖 然 已 屆 人 瑞 之 年 , 婆 婆 的 身 體 仍 十 分 壯 健 , 走 起 路 來 依 舊 健 步 如 飛 。


    三 十 二 歲 便 守 寡 的 婆 婆 , 自 丈 夫 過 世 後 便 獨 力 擔 起 整 頭 家 , 那 個 年 代 女 人 沒 書 讀 , 從 沒 有 工 作 經 驗 的 婆 婆 , 惟 有 當 起 地 盤 雜 工 , 一 個 女 人 在 泥 沙 中 搬 搬 抬 抬 幹 活 , 捱 大 四 個 子 女 。


    「 我 最 佩 服 阿 仁 , 佢 好 偉 大 , 為 了 仔 女 , 佢 點 辛 苦 都 好 , 從 來 無 怨 過 半 句 。 本 來 佢 七 十 幾 歲 已 經 可 以 退 休 亨 清 福 , 不 幸 其 中 一 個 媳 婦 離 世 , 婆 婆 唔 想 個 仔 搵 食 掛 心 , 自 願 照 顧 孫 兒 起 居 飲 食 , 所 有 家 頭 細 務 都 係 佢 一 個 人 搞 掂 , 唔 單 止 咁 , 有 時 佢 見 其 他 仔 同 媳 婦 返 工 無 時 間 做 飯 , 都 會 逐 一 幫 我 們 買 定 飯 菜 。 佢 一 世 人 為 子 女 勞 心 勞 力 , 所 以 我 到 而 家 最 尊 敬 佢 老 人 家 。 」


    「 阿 仁 只 係 十 年 前 做 過 白 內 障 手 術 , 除 了 一 般 老 人 家 風 濕 骨 痛 外 , 其 他 乜 病 都 無 , 而 家 我 地 個 個 當 佢 係 寶 。 」


    三 兄 弟 為 爭 取 時 間 陪 老 人 家 , 有 一 約 定 俗 成 的 慣 例 , 分 別 於 不 同 時 間 回 家 帶 婆 婆 飲 茶 , 「 個 個 後 生 都 知 佢 脾 性 , 佢 個 心 怕 阻 住 我 地 搵 食 , 其 實 想 得 閒 弄 孫 為 樂 , 所 以 我 地 個 個 會 各 自 分 開 時 間 回 家 , 俾 佢 老 人 家 覺 得 成 日 都 有 人 來 探 佢 , 唔 會 寂 寞 之 餘 , 又 可 以 多 些 時 間 陪 佢 。 」    


    現 時 婆 婆 和 細 仔 同 住 , 每 日 由 家 務 助 理 定 時 送 飯 , 日 常 兩 餐 不 愁 , 據 她 的 大 媳 婦 說 , 家 務 助 理 都 十 分 愛 護 婆 婆 , 知 道 她 愛 飲 湯 , 還 刻 意 給 她 額 外 多 帶 半 碗 湯 , 果 然 , 記 者 在 婆 婆 家 坐 了 大 半 天 , 樂 天 的 婆 婆 笑 得 最 燦 爛 時 , 還 是 助 理 人 員 給 她 舀 湯 時 。  

尋找各期 "人物素描" 資料 ◆ 余 少 儀

 

 

編者的話
編 者 的 話
短評
短 評
讀者服務欄
讀 者
服 務 欄
進修消息
進 修 消 息

回到主頁 目錄 回到前一頁