第 二 九 二 期 二 零 零 一 年 十 二 月
專題安老服務消息眾言堂 生活小品松柏延年綜合

    真 新 鮮 呀 , 一 向 都 說 骨 質 疏 鬆 症 是 阿 婆 的 病 , 每 次 都 影 著 些 駝 背 拾 紙 皮 鋁 罐 的 老 婆 婆 , 連 那 些 賣 高 鈣 奶 粉 的 廣 告 都 清 一 色 是 女 人 。 嚇 ! 原 來 男 人 一 樣 會 骨 質 疏 鬆 症 , 世 界 原 來 都 好 公 平 。 

    這 個 教 授 還 是 個 男 的 呢 , 頭 髮 也 白 了 不 少 , 若 是 女 人 可 能 都 已 收 經 了 。 他 說 男 人 荷 爾 蒙 分 泌 低 就 好 似 女 人 收 經 一 樣 , 令 骨 鬆 喎 。 

    哈 , 大 自 然 又 幾 有 趣 , 有 仔 生 就 骨 頭 要 硬 些 , 到 冇 得 生 就 由 得 骨 頭 鬆 了 , 大 概 是 不 用 背 仔 抱 仔 又 輪 到 由 仔 服 侍 呀 ?

    他 又 說 運 動 可 以 防 止 骨 頭 鬆 。 這 一 點 我 也 知 道 , 古 老 人 都 說 : 流 水 不 腐 嘛 。 好 似 少 鍛 煉 就 會 手 腳 冇 力 、 少 操 練 就 易 氣 促 , 人 都 是 要 勞 動 才 會 硬 淨 。 人 都 話 , 唔 辛 苦 點 得 世 間 財 , 我 就 說 , 唔 付 出 又 點 會 賺 到 健 康 呢 ? 反 而 鈣 質 就 唔 使 咁 緊 張 , 營 養 師 話 , 就 算 不 飲 奶 , 吃 豆 腐 、 豆 干 、 西 蘭 花 、 蝦 米 一 樣 吸 收 到 。

    我 還 記 得 專 家 說 過 最 有 效 對 付 骨 質 疏 鬆 症 就 是 打 太 極 , 因 為 骨 鬆 就 最 怕 跌 , 一 跌 就 斷 骨 。 而 打 太 極 呢 , 就 可 以 防 跌 , 而 且 屬 柔 軟 體 操 , 對 骨 骼 關 節 都 有 益 。 嘻 , 我 們 中 國 傳 統 又 係 幾 威 呀 , 習 武 健 身 並 非 後 生 仔 專 利 呀 !

    今 次 有 樣 以 前 唔 識 新 東 西 , 就 是 原 來 吸 煙 飲 酒 都 會 令 骨 頭 鬆 。 哼 , 政 府 真 失 敗 , 以 前 只 會 說 吸 煙 引 起 心 臟 病 、 癌 症 、 禍 及 子 女 、 危 害 健 康 , 從 來 沒 提 過 令 骨 頭 鬆 易 斷 。 今 次 我 又 多 樣 害 處 哦 老 公 了 。 你 食 煙 肺 癌 死 掉 倒 乾 脆 , 別 半 條 人 命 斷 了 骨 補 唔 番 成 世 坐 輪 椅 要 我 服 侍 你 ! 



珍   嬸

 

 


回到主頁 目錄 回到前一頁