2007 年 二 月

第 354 期

專 題 安老服務消息 眾言堂 生活小品 松柏延年 綜 合 

    細 個 之 時 最 興 講 新 年 志 願 , 早 幾 年 我 都 試 過 明 示 老 公 , 新 年 就 要 立 志 願 戒 煙 。 佢 既 標 準 答 案 就 是 : 你 嫁 我 之 時 , 都 知 我 食 煙 架 啦 。 之 後 梗 係 冇 得 再 講 啦 。

    不 過 今 年 就 唔 同 勒 , 未 到 一 月 一 號 佢 已 經 若 有 所 思 , 做 老 婆 既 我 好 識 做 既 , 冇 理 由 多 口 刺 激 佢 架 。 佢 日 日 鍾 意 去 茶 餐 廳 , 嘆 完 奶 茶 蛋 治 兼 食 煙 至 返 工 , 從 此 奶 茶 蛋 治 重 有 得 食 , 煙 仔 就 冇 得 傾 , 梗 會 周 身 唔 聚 財 啦 。 我 就 即 管 睇 下 佢 點 囉 。 正 一 話 自 己 管 唔 掂 自 己 要 政 府 黎 管 , 都 係 為 佢 好 者 , 佢 份 人 最 怕 見 官 府 , 梗 係 唔 會 犯 法 啦 , 最 多 絲 絲 縮 縮 係 樓 梯 底 食 者 。 咁 或 多 或 少 就 食 少 好 多 勒 , 唔 使 我 啦 , 幾 好 !

    哈 , 原 來 香 港 好 多 人 同 我 阿 珍 一 樣 , 咁 留 意 呢 條 禁 煙 法 例 , 日 日 報 紙 都 係 度 數 , 今 日 第 幾 日 , 重 未 有 人 畀 人 告 。 哈 , 唔 知 係 未 係 記 者 妹 平 時 受 得 煙 民 氣 多 , 等 住 睇 佢 地 衰 呢 ? 卒 之 第 一 個 畀 人 告 既 係 , 個 魚 販 人 贓 並 獲 , 又 冇 得 溜 左 去 。 做 左 明 星 上 電 視 添 , 睇 怕 佢 日 後 都 唔 夠 膽 開 工 食 煙 。

    唉 , 講 起 開 工 食 煙 , 我 又 諗 起 我 地 董 伯 伯 個 死 鬼 老 豆 , 當 年 佢 架 巨 型 大 船 乜 野 海 上 學 府 都 係 因 為 裝 修 佬 食 煙 搞 到 沖 天 大 火 災 燒 到 渣 都 冇 。 煙 仔 害 人 害 物 , 真 係 數 之 不 盡 , 但 願 老 公 豬 年 乖 豬 戒 甩 佢 就 好 囉 。

珍   嬸

 

 


回到主頁 回到前一頁