2006 年 八 月

第 348 期

專 題 安老服務消息 眾言堂 生活小品 松柏延年 綜 合 

    香 港 地 話 熱 就 熱 , 日 日 三 十 幾 度 , 細 仔 呱 呱 叫 , 抗 議 客 廳 冇 開 冷 氣 , 索 性 唔 著 衫 行 黎 行 去 。

    我 心 諗 , 唔 著 衫 最 涼 爽 ? 著 左 先 至 涼 ! 我 記 得 以 前 阿 媽 著 黑 膠 綢 , 望 落 去 好 似 好 熱 , 摸 落 就 通 爽 。 我 而 家 都 唔 著 緊 身 衫 架 , 一 定 要 鬆 身 , 咁 行 起 上 黎 就 有 風 入 , 又 不 會 手 臂 立 黐 黐 揩 落 個 身 度 。

    呢 , 政 府 叫 大 家 環 保 , 阿 仔 就 封 我 做 環 保 皇 后 , 冷 氣 機 唔 做 得 開 到 咁 凍 , 有 自 然 風 之 時 就 唔 准 開 添 , 成 日 關 實 晒 窗 門 摳 住 微 菌 係 房 處 邊 好 丫? 我 就 話 加 多 兩 把 風 扇 , 坐 定 定 , 心 靜 就 自 然 涼 啦 , 涼 埋 咁 多 冷 氣 盞 搞 到 孱 哂 !

    家 下 日 日 播 乜 乜 紫 外 光 指 數 , 又 提 人 小 心 。 唉 , 出 街 望 下 個 天 冇 乜 雲 同 大 日 頭 都 知 道 要 保 護 啦 , 咁 都 要 人 提 , 就 真 係 白 痴 囉 。 以 前 客 家 人 落 田 實 戴 頂 大 闊 帽 , 黑 色 布 廉 擋 陽 光 , 中 間 就 用 毛 巾 包 頭 , 不 知 幾 聰 明 。 我 就 一 於 遮 不 離 手 , 細 細 把 又 輕 , 放 係 手 袋 好 方 便 。 重 帶 定 水 添 架 , 費 事 周 街 買 乜 果 汁 物 汽 水 , 飲 埋 都 冇 益 。 你 話 叫 我 搵 真 金 白 銀 買 樽 水 重 唔 制 啦 , 咁 鬼 貴 !

    咁 天 口 熱 食 乜 最 好 ? 冬 瓜 、 西 瓜 、 青 瓜 囉 , 多 多 水 份 又 清 爽 。 細 仔 佢 就 猛 食 生 果 , 再 加 埋 雪 糕 , 係 認 真 好 味 又 夠 晒 營 養 既 生 果 餐 喎 !

珍   嬸

 

 


回到主頁 回到前一頁