2004 年 十 月

第 326 期

專 題 安老服務消息 眾言堂 生活小品 松柏延年 綜 合 

    眨 眨 眼 已 過 完 暑 假 , 阿 女 話 : 大 件 事 ! 乖 孫 入 小 學 了 ! 我 話 要 唔 要 包 條 b 同 芹 菜 等 佢 聰 聰 明 明 勤 勤 力 力 , 阿 女 話 八 卦 野 一 概 不 要 , 至 緊 要 乖 孫 適 應 新 環 境 , 唔 好 咁 大 壓 力 。

    細 佬 仔 有 學 番 都 話 怕 壓 力 , 想 當 年 我 阿 珍 不 知 幾 鍾 意 返 學 , 後 尾 讀 到 上 中 學 唔 駛 入 工 廠 車 衣 做 假 髮 都 不 知 幾 多 街 坊 羨 慕 , 做 工 就 話 辛 苦 者 , 學 野 至 開 心 啦 , 又 怕 什 麼 壓 力 呢 ?

    而 家 畢 業 多 年 , 又 由 二 十 世 紀 去 到 廿 一 世 紀 , 日 日 新 鮮 事 繼 續 有 得 學 , 看 報 紙 聽 收 音 機 已 經 大 把 野 學 了 。 我 同 二 婆 講 , 第 五 台 收 得 唔 好 聽 不 到 課 程 唔 緊 要 , 有 些 老 人 中 心 錄 了 大 家 一 齊 聽 的 。 二 婆 原 來 心 水 清 , 佢 話 晚 上 商 台 都 有 個 「 一 人 一 大 學 」 , 專 為 女 士 而 設 , 講 好 多 處 世 學 問 , 人 生 道 理 , 好 過 睇 胡 鬧 電 視 劇 咁 無 聊 喎 。

    二 婆 真 係 活 到 老 , 學 到 老 的 人 板 。 佢 未 讀 過 書 , 但 係 好 記 性 , 估 估 下 就 識 到 好 多 字 , 自 己 個 名 識 寫 就 可 以 簽 名 唔 駛 用 圖 章 , 好 多 議 員 的 名 字 佢 都 認 得 , 佢 話 見 得 多 , 對 埋 個 相 就 記 得 喎 。 所 以 今 年 選 舉 佢 吟 吟 笑 話 有 相 冇 相 都 冇 相 干 , 佢 唔 會 投 錯 票 既 !

    講 起 今 年 選 舉 就 是 非 多 多 , 學 問 更 多 , 又 話 比 例 代 表 制 啦 , 又 咶 配 票 啦 , 聽 埋 聽 埋 都 學 唔 少 。 不 過 我 珍 嬸 對 於 候 選 人 的 表 現 最 感 興 趣 。 好 似 以 前 看 中 國 四 大 名 著 學 到 做 人 處 世 的 學 問 , 水 滸 傳 話 勝 敗 乃 兵 家 常 事 , 十 八 年 後 又 是 一 條 好 漢 。 所 以 我 最 欣 賞 何 秀 蘭 輸 個 馬 鼻 都 笑 吟 吟 , 真 正 有 風 度 呀 ! 何 況 沒 有 立 法 會 的 仍 然 繼 續 做 區 議 員 , 四 年 後 大 可 捲 土 重 來 , 正 是 來 日 方 長 。

    阿 女 連 隨 同 乖 孫 講 : 婆 婆 講 得 岩 ! 嚇 , 我 珍 嬸 果 然 係 食 鹽 多 過 佢 食 米 , 而 家 的 細 路 仔 個 個 係 溫 室 花 朵 , 真 係 要 多 聽 多 學 要 接 受 失 敗 , 接 受 挫 折 , 以 免 自 製 壓 力 , 小 小 事 就 崩 潰 !
 

珍   嬸

 

 


回到主頁 回到前一頁