第 二 七 八 期 二 零 零 零 年 十月
專題安老服務消息眾言堂 生活小品松柏延年綜合

05hid.gif (4074 bytes)    陳 老 編 問 我 為 何 沒 交 「 珍 嬸 月 記 」 , 我 說 沒 心 機 呀 ! 剛 剛 興 高 采 烈 在 入 境 處 拿 完 護 照 , 轉 頭 就 聽 說 火 燒 傷 人 , 還 搞 出 人 命 。 每 次 聽 見 這 件 事 的 報 導 我 都 眼 濕 濕 。 唉 , 都 是 有 阿 媽 生 的 呀 ! 那 飛 來 橫 禍 的 當 然 淒 涼 , 自 作 孽 的 一 樣 可 憐 。 須 知 祖 宗 教 落 : 身 體 髮 膚 , 受 諸 父 母 , 不 敢 毀 傷 … … 才 算 是 孝 順 。 誰 也 沒 權 亂 傷 害 自 己 的 ! 火 遮 眼 也 莫 亂 搞 火 呀 ! 

    我 阿 珍 一 向 最 怕 聽 火 燭 車 的 淒 厲 嗚 嗚 聲 。 小 時 見 木 屋 區 火 災 , 半 邊 天 都 紅 , 真 可 怕 呀 ! 這 幾 年 不 知 是 甚 麼 邪 , 又 嘉 利 大 廈 , 又 八 仙 嶺 , 提 起 都 心 酸 。 人 家 說 嬉 山 莫 嬉 水 , 我 就 說 要 加 句 玩 野 莫 玩 火 。 

    到 今 時 今 日 我 都 最 緊 張 火 。 煲 落 湯 我 就 一 定 不 出 街 , 要 出 街 就 唔 煲 , 最 多 沒 湯 飲 , 以 免 有 乜 差 池 。 電 子 瓦 ? 一 出 我 就 去 試 , 最 近 又 試 了 真 空 煲 , 又 幾 好 , 用 個 內 煲 煲 完 , 放 入 個 外 煲 蓋 密 蓋 , 就 好 像 焗 爐 繼 續 焗 到 稔 和 入 味 為 止 , 最 妙 是 沒 有 火 , 出 街 都 不 怕 了 。 

    最 衰 屋 企 不 是 單 單 廚 房 有 火 。 衰 鬼 老 公 就 試 過 燒 穿 床 單 被 我 罵 到 失 魂 。 不 過 是 很 多 年 前 了 。 那 時 孩 子 還 小 , 他 做 夜 更 的 士 回 來 一 會 又 趕 上 班 , 懵 盛 盛 煙 灰 跌 落 床 都 唔 知 。 之 後 我 就 規 定 只 准 在 廁 所 食 煙 , 隨 時 有 水 可 以 救 火 呀 ! 還 要 開 衡 抽 氣 扇 , 抽 走 所 有 臭 氣 。 

    講 真 煙 仔 真 是 引 起 不 少 火 災 。 八 仙 嶺 搞 到 咁 大 件 事 都 是 因 為 學 生 食 完 煙 亂 丟 煙 頭 。 唉 , 食 煙 已 經 夠 衰 了 , 還 要 加 上 冇 公 德 心 。 我 常 常 吼 實 老 公 有 沒 有 亂 丟 煙 頭 , 這 麼 多 年 來 他 食 一 支 我 提 一 次 , 他 都 算 小 心 , 沒 再 出 過 意 外 。 但 願 他 戒 掉 就 好 了 , 不 怕 影 響 自 己 身 體 健 康 也 不 怕 害 到 別 人 啊 。

就 快 重 陽 了 , 年 年 拜 山 時 節 都 特 別 多 火 災 , 希 望 今 年 人 人 小 心 些 , 少 些 災 難 , 阿 彌 陀 佛 ! 

珍   嬸 尋找各期 "診嬸日記" 資料

 

 


回到主頁 目錄 回到前一頁